2002’DEN 2022’YE AK PARTİ HÜKÜMETLERİ MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE NELER YAPTI -III-

 2002’DEN 2022’YE AK PARTİ HÜKÜMETLERİ MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE NELER YAPTI -III-

 

Dün ikinci bölümünü arz ettiğim bu çalışmada, 2002’den 2022’ye kadar Ak Parti hükümetlerinin yükseköğretim ve Milli Eğitim Sisteminde özellikle ‘alt yapı düzeyinde’ neler yaptığını...

Yazının Devamı

2002’DEN 2022’YE AK PARTİ HÜKÜMETLERİ MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE NELER YAPTI -II

 2002’DEN 2022’YE AK PARTİ HÜKÜMETLERİ MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE NELER YAPTI -II-

 

Dün birinci bölümünü arz ettiğim bu çalışmada, 2002’den 2022’ye kadar Ak Parti hükümetlerinin yükseköğretim ve Milli Eğitim Sisteminde özellikle ‘alt yapı düzeyinde’ neler yaptığını...

Yazının Devamı

2002’DEN 2022’YE AK PARTİ HÜKÜMETLERİ MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE NELER YAPTI -I

2002’DEN 2022’YE AK PARTİ HÜKÜMETLERİ MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE NELER YAPTI -I-

Bu çalışmada 2002’den 2022’ye kadar Ak Parti hükümetlerinin Milli Eğitim Sisteminde özellikle ‘alt yapı düzeyinde’ neler yaptığını ele almak istiyorum. 

Girişte hemen şunu ifade edeyim ki, 2002’den 2022’ye kadar Hükümet düzeyinde, bir bütün halinde Mill...

Yazının Devamı

7’Lİ MASA’NIN EĞİTİMLE İLGİLİ ÖNERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - II

7’Lİ MASA’NIN EĞİTİMLE İLGİLİ ÖNERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - II

3- Ak Parti’nin Eğitim Alanında Yaptıklarını ‘Kopya’ ya da ‘İntihal’ Girişimi:

 

7’li Masanın hazırlamış olduğu Ortak Politikalar Mutabakat Metni’nin eğitim öğretimle ilgili bölümünde hem eğitim öğretime bak...

Yazının Devamı

KOPYA’ YA DA ‘İNTİHAL

 AK PARTİ’NİN EĞİTİM ALANINDA YAPTIKLARINI ‘KOPYA’ YA DA ‘İNTİHAL’ GİRİŞİMİ

 

7’Lİ MASA’NIN EĞİTİMLE İLGİLİ ÖNERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ -III-

 

3-...

Yazının Devamı

7’Lİ MASA’NIN EĞİTİMLE İLGİLİ ÖNERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

 7’Lİ MASA’NIN EĞİTİMLE İLGİLİ ÖNERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ -I-

 

Önceki yazımızda, CHP’nin hazırlayıp 7’li masaya kabul ettirmiş olduğu Ortak Politikalar Mutabakat Metni’nin genel bir değerlendirmesini yapmıştık. Bu ve sonraki yazılarımızda o metinde yer alan eğitim öğretim konularıyla ilgili bölümü ...

Yazının Devamı

GÜÇLENDİRİLMİŞ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ

 İl milli eğitim müdürü, bir önceki makalede belirttiğimiz özellik, görüş ve yaklaşımla kendi ilinin dünü, bugünü ve geleceği hakkında bilgi, kanaat ve vizyon sahibi olmalı, ilinin diğer illerle ve dünya ile rekabete gireceğinin, kendisinin de bu mücadelede üst düzey bir yönetici olduğunun bilincinde olmalıdır. Konuya ve göreve başka değil, böyle yaklaşmalıdır....

Yazının Devamı

KİMLİK OLUŞTURAMAMIŞ YA DA BU YOLA GİREMEMİŞ GENÇLERE

Kimlik oluşturma orta ergenlik (15-16 yaşları) döneminde başlar, 20’li yaşların ortasında tamamlanır. Ergenler, kimlik oluşturma yönünden üç kısma ayrılırlar. Bunlar: Kimlik oluşturma çabasında başarılı olmuş; Kimlik oluşturmada başarılı olamamış; Uyarılmadığı ve hazır hale getirilmediği için kimlik oluşturmaya yönelememiş olanlardır. Yazının Devamı

GÜNÜMÜZDE İSLAMCILIĞIN BAŞARILARI

SELÇUK BAYRAKTAR..
Selçuk bey, 1980 İstanbul doğumlu aslen Trabzon Sürmene'li olan bir ailenin çocuğudur.
Robert kolejini bitirdikten sonra sırası ile;
 - İTÜ Elektronik mühendisliğini bitirdi.
 - Amerika 'da insansız hava araçları üzerinde master yaptı.(burslu olarak)
 - Robotik araçlar üzerinde de Amerika'da doktora yapmış.
Bu delikanlı ülkesine dönmüş ve mesleği üzerindeki özel tasarım ve projeleri ...

Yazının Devamı